Adakah Pula, Croatia tempat yang baik untuk bercuti?


Jawapan 1:

Saya pergi bercuti ke Istria hampir setiap tahun dan saya tidak pernah mengunjungi Pula dalam beberapa tahun terakhir. Ia adalah bandar yang indah tetapi terlalu besar dan terlalu sibuk untuk bersantai.

Ia mempunyai gabungan pengaruh seni bina yang menarik dan eklektik; klasikisme Rom kuno, kebangkitan semula Venesia, barok barok dan Austro-Hungaria dan minimalis sosialis.

Semasa musim panas, ia mempunyai program budaya kehidupan yang cukup dekat: \ n

Pesta Filem Pula \ nPesta Teater Alternatif Antarabangsa \ nPerayaan Dimensi \ nPerhatian Pesta \ nFestival Seasplash

\ ndan banyak acara lain. Anda boleh mengetahui lebih lanjut di:

Pejabat Pelancongan Pula

Anda boleh mendapatkan makanan yang sangat baik, Mediterania dan benua di kedua-dua restoran mewah atau kedai makanan segera yang murah.

Tetapi jika anda ingin meluangkan lebih banyak masa dengan menari di flip-flop anda menikmati laut dan matahari, saya akan mencadangkan anda untuk pergi berpuluh-puluh kilometer jauhnya ke arah barat laut dan mencari bandar yang lebih kecil.



Jawapan 2:

Pula adalah tempat yang indah untuk bercuti tetapi berhati-hatilah pada musim puncak atau Ferragosta tempoh percutian Itali. Pula arena Rom yang megah dan beberapa pesisir pantai yang indah berhampiran. Terdapat laluan kereta api pertama Croatias berdekatan dan tarikan Slovenia boleh diakses.

Pula terletak berhampiran dengan pusat bandar Istrian yang mempunyai banyak tarikan gastro, bersejarah dan semula jadi.



Jawapan 3:

Pula sememangnya tempat yang hebat untuk percutian. Saya katakan, mesra keluarga dan agak teratur. Sebaliknya, jangan mengharapkan pengangkutan awam yang baik kerana setiap perkara sedikit lebih perlahan. Saya lebih suka perkampungan nelayan kecil Banjole, yang berjarak 10 minit memandu dari Pula. Ia dikelilingi oleh laut, dan orang-orangnya sangat ramah. Kami bernasib baik untuk mencari

pangsapuri yang baik di Banjole

.

Pekan itu sendiri tidak terlalu jauh dari Taman Semula Jadi Kamenjak dan bandar kecil Medulin. Destinasi yang mesti dilalui sekiranya anda belum pernah ke sana. Itali terletak kira-kira satu setengah jam perjalanan dengan kereta. Tetapi ada pilihan untuk menaiki feri ke Venice dari Pula pada musim puncak.



Jawapan 4:

Kroasia adalah destinasi pelancongan yang sangat baik dan pasti harus dianggap sebagai salah satu tempat terbaik untuk bercuti! Alam semula jadi yang indah, seni bina sejarah, laut, pulau, pantai berpasir dan berbatu, pergunungan - sebenarnya, terdapat banyak perkara hebat untuk dilakukan dan tempat untuk diterokai semasa berada di Croatia. Di sini

senarai 20 tempat yang mesti dikunjungi semasa berada di Croatia

yang dapat membantu semasa merancang perjalanan. Semoga berjaya!



Jawapan 5:

Pula, dengan sendirinya, banyak suasana yang pelbagai yang dapat memenuhi kehendak hampir semua orang. Jadi, saya katakan ya, Pula semestinya patut dikunjungi. Namun, kerana kita semua unik, tidak ada cara yang lebih baik untuk menemui jawapannya daripada belajar sendiri - jadi apabila anda mempunyai masa lapang, akhirnya anda dapat membaca ini

Panduan perjalanan Pula

yang penuh dengan maklumat berguna mengenai bandar pesisir Kroasia berusia 3000 tahun kami, yang terletak di hujung selatan semenanjung Istria.



Jawapan 6:

Memang, Pula adalah tempat menarik untuk dikunjungi selama satu atau dua hari. ..

Tidak banyak yang harus dilakukan, namun anda dapat menikmati pemandangan indah untuk percutian yang santai.

Kongsikan pengalaman anda .. :)



Jawapan 7:

Ya, Pula sendiri masih terbatas dalam kapasitas tempat tidur pelancong walaupun terdapat perubahan undang-undang yang memungkinkan pembukaan asrama lebih mudah. Puluhan dibuka sepanjang malam. Limbungan kapal utama ditutup baru-baru ini sehingga perubahan dari bandar perindustrian ke bandar pelancongan pasti akan meningkat.

Ia mempunyai amfiteater Rom yang mejor dan banyak pemandangan warisan budaya Rom dan pasca Rom yang lain, ia mempunyai festival muzik dan filem, banyak restoran dan bar.

Sudah menjadi hab pelancongan utama selama setengah abad. Tetapi sebilangan besar pelancong yang dapat dilihat di jalan-jalan pada hari tertentu sebenarnya tinggal beberapa batu di luar kota di salah satu kampung sekitarnya (pusat pelancongan) dan hanya pada hari pelancongan untuk mengambil sejarah,

Majlis Medulin adalah yang paling penting kerana mendapat 700 000+ pengunjung (4 000 000) malam untuk populasi 6000 orang !!

Ini sahaja menjadikannya sebanding dengan bandar pelancongan utama di Porec, Rovinj (keduanya juga Istrian) dan Dubrovnik.

Di sebelah utara adalah Fazana yang mengejar, di seluruh Istria (semenanjung, dari pusatnya hingga ke mana-mana sepanjang pantai sekitar 30 km) menerima 35 000 000 penginapan malam !!! Untuk populasi 200 000 yang tidak teruk !!

Itu kira-kira 7 juta orang pada asasnya 2 dan sedikit bulan setahun.

Seluruh Slovenia, Austria, Itali utara muncul setiap tahun selama beberapa dekad sekarang, tentu ada orang dari seluruh Eropah juga, dengan lapangan terbang utama yang akan memperluas perjalanan udara akan meletup (saat ini mungkin <10% daripada kedatangan), ini pasti akan membawa lebih banyak bahasa Perancis, Inggeris, Amerika, Cina dan lain-lain.